Kosmetyki INGRID początkowo pojawiały się na bazarach i w małych osiedlowych drogeriach. Obecnie INGRID można nabyć w prawie każdej drogerii i sama jestem fanką niektórych produktów, np. Silikonowej bazy pod makijaż Prelude INGRID HD Beauty Innovation, która otrzymała nagrodę Perła Rynku Kosmetycznego.
Wśród nagrodzonych kosmetyków znajdują się także:
- Cienie do powiek Casablanca - Perła Rynku Kosmetycznego
- Fluid IDEAL FACE - Qltowy Kosmetyk
- Zapachy Love Story - Qltowy Kosmetyk
- Krem BB INGRID HD Beauty Innovation - Perła Rynku Kosmetycznego
Przystępne ceny kosmetyków sprawiają, że sięgają po nie młode dziewczyny o ograniczonym przez rodziców budżecie :) . Jednak zdobywane nagrody pozwalają zaufać marce i sięgnąć po sprawdzone produkty także bardziej wymagającym klientkom.
Dla mnie szczególnie interesująco wyglądają Cienie sypkie do powiek - innowacyjne, pudrowe cienie 4 YOU INGRID oparte są na bazie delikatnych, perłowych pigmentów. Można stosować je samodzielnie lub w połączeniu z cieniami matowymi, w celu uzyskania rozświetlonego spojrzenia. Produkt zaopatrzony jest w cztery aplikatory, które doskonale pokrywają cieniem powierzchnię powiek i ułatwiają wykonanie makijażu. Wysokie napigmentowanie zapewnia intensywny, opalizujący efekt w czterech odcieniach.
Od listopada ruszyła silna kampania reklamowa. Na antenach stacji telewizyjnych TVN i Polsat oraz na kanałach tematycznych pojawia się spot z promocją wybranych produktów do makijażu marki INGRID. Komunikat pojawia się także w materiałach marketingowych producenta oraz w gazetkach promocyjnych sieci Dayli. Równolegle, z personelem drogerii Dayli organizowane są szkolenia w ramach projektu Akademia Urody Verona Products Professional. W tym samym czasie, we wszystkich drogeriach Dayli odbywają się profesjonalne pokazy wizażu z marką INGRID. Cała kampania jest częścią ściśle realizowanej strategii marketingowej firmy Verona na 2014 r.
Opracowałam na podstawie strony internetowej marki Ingrid.